خبرنامه شماره : 281209 / #سریال_گیلدخت #چهره_ها #میترا_رفیع #فریبا_ متخصص #بازیگران_ایرانی #کارتونی / ۰۹ دی ۱۴۰۱

در

%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84-%DA%AF%DB%8C%D9%84%D8%AF%D8%AE%D8%AA.webp

گیل دخت سریالی ایرانی در ژانر درامِ تاریخی به کارگردانی مجید اسماعیلی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی مجید آسودگان است که از سال ۱۳۹۷ در سکوت خبری تا آبان‌ماه ۱۴۰۰ در گیلان و تهران تصویربرداری شد. این سریال در ۶۰ قسمت تولید شده‌است و از ۱۹ آبان‌ماه ۱۴۰۱ پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها از شبکه یک سیما و شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تا اواخر بهار سال ۱۴۰۲ روی آنتن خواهد بود. این سریال در مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی سازمان صدا و سیما تولید شده‌است.

تصاویر کارتونی بازیگران سریال گیلدخت

حکایت گلنار و اسماعیل که در میانه هیاهو و مهلکه قجری تار و پود دل‌هاشان با مهر و محبت هم بافته می‌شود؛ قصه و غصه عاشق و معشوقی است که اگر هزار دلیل برای رفتن داشته باشند یک بهانه برای ماندن پیدا می‌کنند و… . ساعت پخش و تکرار: شبکه یک: از 19 آبان 1401 هر هفته روزهای «پنج شنبه و جمعه» ساعت 22:15 پخش می شود و تکرار آن روز بعد 02:10 بامداد 09:00 صبح و 15:10 بعد از ظهر استشبکه آی فیلم: این مجموعه همزمان از شبکه آی فیلم نیز روزهای «پنج شنبه و جمعه» ساعت 21 بروی آنتن می رود و تکرار آن ساعت:05:00 صبح و 13:00 ظهر است.

تصاویر کارتونی بازیگران سریال گیلدخت

فریبا متخصص (زاده ۱ مرداد ۱۳۴۰ در بروجرد)، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. وی در رادیو نیز به عنوان گوینده نمایش‌های رادیویی و(دوبلور) فعالیت می‌کند.

تصاویر کارتونی بازیگران سریال گیلدخت

مجید سعیدی متولد 1 آذر 1354 در تهران تحصیلات: کارگاه آزاد بازیگری و شروع با تئاتر شبی در تهران است او با فصل سوم سریال شهرزاد 1396 به شهرت رسید.

تصاویر کارتونی بازیگران سریال گیلدخت

محمود پاک نیت (زادهٔ ۱۰ دی ۱۳۳۱ در کازرون) بازیگر ایرانی است. او از سال ۱۳۵۶ به فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون ایران پرداخت. او مدرک درجهٔ یک هنری را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده‌است.

تصاویر کارتونی بازیگران سریال گیلدخت

مولود ملاقاسم (زادهٔ ۲۸ آذر ۱۳۱۹) معروف به ثریا قاسمی، بازیگر اهل ایران است. او فعالیت حرفه‌ای خود را در اوایل دههٔ ۱۳۴۰ آغاز کرد و در سینما و تلویزیون پرکار بوده‌است. او در سال ۱۳۷۹ برای نقش‌آفرینی در مارال برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد. همچنین در سال ۱۳۹۵ برای ویلایی‌ها توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل را کسب کند.

تصاویر کارتونی بازیگران سریال گیلدخت

احمد سعید حق‌پرست راد جونقانی(زادهٔ ۴ آبان ۱۳۲۵) که با نام سعید راد شناخته می‌شود، بازیگر ایرانی است. او فعالیتش را پیش از انقلاب ۱۳۵۷ آغاز کرد و در آن زمان برای بازی در صبح روز چهارم (۱۳۵۱) و تنگنا (۱۳۵۲) دو جایزه از جشنوارهٔ سینمایی سپاس کسب کرد. او پس از بازی در فیلم عقاب‌ها (۱۳۶۳) ممنوع التصویر شد و ایران را ترک کرد. او در سال ۱۳۷۸ پس از سال‌ها دوری از سینما به ایران بازگشت و حرفهٔ خود را ادامه داد. او برای فیلم گیرنده (۱۳۹۰) دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنوارۀ فیلم فجر را کسب کرد.

تصاویر کارتونی بازیگران سریال گیلدخت

پریوش نظریه (زاده ۳ بهمن ۱۳۴۸) بازیگر، مستندساز و عکاس ایرانی است. او برای ایفای نقش در دومین فیلم خود پدر برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

تصاویر کارتونی بازیگران سریال گیلدخت

رامتین خداپناهی (زادهٔ ۱۳۵۰ در گرگان) بازیگر سینما و تلویزیون و استاد دانشگاه اهل ایران است.

تصاویر کارتونی بازیگران سریال گیلدخت

سعید چنگیزیان (زادهٔ ۲۲ آذر ۱۳۵۶) بازیگر اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سینما و تئاتر است. چنگیزیان فعالیتش در سینما را از فیلم خداحافظ رفیق به کارگردانی بهزاد بهزادپور آغاز کرد.

تصاویر کارتونی بازیگران سریال گیلدخت

حمید ابراهیمی (زاده ۷ فروردین ۱۳۴۹ در رشت) بازیگر، کارگردان، نویسنده اهل ایران است.

Source: https://ift.tt/QcjRVZ0

بیان دیدگاه